Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Kinderen --- Computerondersteund onderwijs --- Basisvorming --- Educatieve software --- Orthodidactiek --- Leerlingbegeleiding --- Secundair onderwijs --- Leerproblemen --- Didactiek: leervoorwaarden --- Kind --- Basisvorming (Nederland) --- Leerprobleem --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
803.3 --- Kleuters --- Leervoorwaarden --- Peuters --- Taalontwikkeling --- Taalvaardigheid --- Tweetaligheid --- Taalpsychologie (Psycholinguïstiek) --- Taalverwerving --- Kinderen --- Logopedie --- Baby's --- Communicatieve vaardigheden --- Taalopvoeding --- Kleuteronderwijs --- Kind --- Kleuter --- Peuter --- Baby --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
#PBIB: TEST: Testotheek --- #PBIB: TEST: Schoolvorderingen --- #PBIB: TEST: Taal --- #PBIB: TEST: Leervoorwaarden --- #KVHB:Taalstoornissen kinderen --- #KVHB:Kindertaal --- #KVHB:Taalontwikkeling --- kindertaal --- kindertaalonderzoek --- taaltest --- #KVHB:Taalstoornissen; kinderen
Choose an application
Leerlingvolgsystemen --- Kleuteronderwijs --- Observatielijsten --- Evaluatie --- #PBIB: TEST: Testotheek --- #PBIB: TEST: Schoolvorderingen --- #PBIB: TEST: Leergeschiktheid --- #PBIB: TEST: Leervoorwaarden --- Observeren --- Leerlingvolgsysteem --- Observatielijst --- Observatie --- Sociaal leren
Choose an application
De uitgave Krachtig Onderwijzen biedt u een compleet nieuwe kijk op leren. Het boek beschrijft een intelligente en zeer effectieve manier van werken met leerlingen. De aanpak is zo scherp als een laserstraal. Het boek richt zich op zeven elementaire principes van leren die er echt toe doen binnen het onderwijs. Elk principe maakt het verschil tussen leren en niet leren, en tussen middelmatig en goed onderwijs. Als u deze principes toepast binnen uw onderwijs, doet u een nieuwe ervaring op: u geeft 'Krachtig Onderwijs'. Het unieke van 'Krachtig Onderwijs' is dat het de wetenschap van het leren combineert met daadwerkelijk handelen. Het biedt doelgerichtheid, discipline en daadkracht om goed les te geven. De werking van het brein is steeds uitgangspunt voor zeven heel praktische en makkelijk uit te voeren werkwijzen. Met Krachtig Onderwijzen richt u zich op dat wat er echt toe doet en u werkt met een voldaan gevoel. Duizenden leraren doen het al. U kunt het ook en dit boek is uw leidraad.
onderwijsstrategieën --- Teaching --- didactiek --- onderwijspraktijk --- Leraren --- Didactiek --- Kwaliteitszorg ; onderwijs --- brein --- krachtige leeromgeving --- leren --- lesgeven --- 454.2 --- Leerstrategieën (Studiewijzers) --- Leren --- Lesgeven --- Didactische principes --- Geheugen --- Hersenen --- Leerstrategieën --- Leervoorwaarden --- #PBIB:+110.10 --- Onderwijsstrategieën --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- PXL-Education 2015 --- leerstrategieën --- Pedagogiek --- Onderwijsstrategie
Choose an application
464 ) Aanpassingsklas --- #KVHB:Leesvorderingen --- #KVHB:Taalvorderingen --- #KVHB:Rekenvorderingen --- #KVHB:Aanvankelijk lezen --- #KVHB:Aanvankelijk rekenen --- #KVHB:Pedagogisch-didactisch --- #KVHB:Handelingsplannen --- #KVHB:Leervoorwaarden --- #KVHB:Testotheek TP --- #KVHB:Lager onderwijs --- #KVHB:Schrijven
Choose an application
Kinderogen moeten leren zien. Kinderen leren veel op school, maar buiten de school leren ze nog meer. Bij hun doen en laten spelen de ogen een belangrijke rol. Dit boek maakt de rol van de visuele informatieverwerking voor het verwerken van informatie (leren) duidelijk.Hoe tekorten opsporen en hoe de conditie trainen? De overheid dwingt de school aandacht te besteden aan lezen, spellen en rekenen. Op zich goed, maar of de voorwaarden om dat goed te doen aanwezig zijn, is nog maar de vraag. De visuele waarneming is een grote zorg. Om letters en cijfers te lezen moet je kunnen zien. De wereld om je heen leer je kennen door te kijken, te luisteren en te voelen, door te ruiken en te proeven. Kijken is altijd het leidende zintuig dat de cognitie stimuleert. Goed leren kijken om te zien hoort tot de algemene leervoorwaarden.https://www.standaardboekhandel.be/p/visuele-informatieverwerking-en-leerproblemen-9789085750598
Orthopedagogics --- concentratieproblemen --- gedragsstoornissen --- leerstoornissen --- waarneming --- Learning disabilities --- Treatment --- Vision disorders --- leervoorwaarden --- visuele informatieverwerking --- Leerproblemen --- Visuele waarneming --- Visuele problemen --- visuele beperking --- Leerprobleem --- Leerstoornis --- Kind --- Informatieverwerking --- Concentratieprobleem --- Executieve functies --- Visuele informatie
Choose an application
raagstukken 1-6. Awnr.: 2005/392 en siso:464.2
#PBIB: TEST: Testotheek --- #PBIB: TEST: Wiskunde --- #KVHB:Test; rekenen --- logopedie --- testmateriaal --- rekenen --- vraagstukken --- ergotherapie --- Contains audio-visual material --- Rekenstoornissen --- Rekenen --- #KVHB:Testotheek TP --- #KVHB:Test; lager onderwijs --- #KVHB:Taaltest --- #KVHB:Test; niveau --- #KVHB:Rendementtest --- #KVHB:Test; schoolvorderingen --- #KVHB:Test; schoolse geschiktheid en bekwaamheid --- #KVHB:Test; leervoorwaarden --- #KVHB:Test; leergeschiktheid --- #KVHB:Testotheek LA --- Schoolbooks - Didactic material --- Rekenstoornis
Choose an application
empotoetsen rekenen. Awnr.: 2005/390 en siso: 464.2
#PBIB: TEST: Testotheek --- #PBIB: TEST: Belangstelling --- #PBIB: TEST: Schoolvorderingen --- #PBIB: TEST: Geheugen --- #PBIB: TEST: Leergeschiktheid --- #PBIB: TEST: Rekenen --- #PBIB: TEST: Taal --- #PBIB: TEST: Verbaal redeneren --- #PBIB: TEST:Verbale vlotheid --- #PBIB: TEST: Leervoorwaarden --- #KVHB:Testotheek TP --- #KVHB:Test; schoolse cognitie --- Contains audio-visual material --- #PBIB: TEST: Hoofdrekenen --- #KVHB:Test; rekenen --- #KVHB:Testotheek LA --- 475.4 --- hoofdrekenen: toets --- Rekenstoornissen --- Rekenen --- Rekenstoornis
Choose an application
#KVHB:Ontwikkelingspsychologie --- 416 --- 419.3 --- Adler, Alfred --- Ausubel, D.P --- Behaviorisme --- Betekenisvol leren --- Bruner, Jerome --- Cognitieve strategieën --- Freud, Sigmund --- Gal'perin, Pjotr --- Gedrag --- Jung, Carl Gustav --- Leervoorwaarden --- Leren --- Lichaamsbeeld --- Maslow, Abraham --- Mensbeelden --- Motoriek --- Omgevingspsychologie --- Onderwijspsychologie --- Ontwikkelingspsychologie --- Piaget, Jean --- Rogers, Carl --- Vygotsky, Lev --- Zelfbeeld --- Zelfontdekkend leren --- Ontwikkelingspsychologie of genetische psychologie --- Pedagogische psychologie - Onderwijspsychologie --- Mensbeeld --- Milieu --- Psychologie --- Pedagogiek --- 20e eeuw --- Ontwikkelingsproblemen --- Gehandicapte kinderen --- Galperin, P. J. --- Kinderen --- Leerproblemen --- Ontwikkelingsprobleem --- Kind met een handicap --- Galperin, Piotr --- Kind --- Leerprobleem --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Man --- Volwassene
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|